close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים

מערכת שורשכג כסליו, תשפא09/12/2020

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים זו המומחיות שלנו ואנו במאסטר מיט נשמח להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר, עם חיוך רחב

תגיות:

קייטרינג בשרי לאירועים קטנים זו המומחיות שלנו ואנו במאסטר מיט נשמח להעניק לכם את השירות הטוב והמקצועי ביותר, עם חיוך רחב, בישול מכל הלב וטיפול סופר מקצועי בבשר החל מיישון הבשר וטיפול בחומר הגלם ועד לצלייתו והגשתו על הצלחת במידת העשייה הנכונה, בטמפרטורה הנכונה ובצורה הנכונה. קייטרינג בשרי הוא פתרון נהדר לאירועים קטנים ולמעשה אירועים בכל סדר גודל. אם אתם מארגנים יום הולדת, בר/בת מצווה, חתונה, אירוע גיבוש לחברה, כנס או כל אירוע אחר – צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ואנו נשמח לספק לכם את כל חבילת

הקייטרינג במקום אחד.

מה כולל התפריט הבשרי שלנו
התפריט העשיר והמגוון שלנו במאסטר מיט כולל מגוון רחב של סוגי בשרים לבחירה. רק על קצה המזלג תוכלו לבחור: נתחי אנטריקוט מיושנים, אסאדו בק ריבקס מובחרים, אסאדו שורט ריבס, נתחים שלמים של אסאדו, עופות שלמים, עראייס (פתיחה ממולאת בשר טחון ותבלינים), נקניקיות מרגז חריפות, נתחי בשר משובחים, צ'וריסו משובחים, סטייק פרגיות, קבבים מזרחיים ועוד. כל הבשרים מתובלים היטב במתכונים ייחודיים המותאמים לסוג הבשר ומתוך שנים של ניסיון בצליית הבשר.

טיפול מקצועי בבשר
הטיפול בנתחי הבשר השונים הוא המומחיות שלנו והדבר שאנו אוהבים לעשות. אנו אוהבים לבשל, לצלות בשר ולייצר חוויה קולינארית בלתי נשכחת ללקוחות שלנו. בשר טרי שנבחר בקפידה, טופל היטב בתקופת הכנתו ויישונו, הוא המרכיב העיקרי בהצלחה ביצירת החוויה המדוברת. אנו בחברת מאסטר מיט מקפידים על טיפול נכון בבשר עוד הרבה לפני שהוא מגיע אל הצלחת וזהו סוד ההצלחה שלנו. החזון שלנו הוא ברור וכל עובדיה החברה, מנהליה וסביבת העבודה סובבת סביב מטרה זו והיא לגרום הנאה לכל מי שאוכל את האוכל שלנו. מלבד הטיפול הנכון בבשר חשוב להקפיד גם על הכנה נכונה שלו. חבל מהבשרים טובים בהכנה במעשנת, חלק על המדורה וחלק בגריל. גם אלה שמכינים על הגריל יש זמני הכנה שונים לכל סוג בשר, כולל מרחק מתאים מהגריל, תבלון ייחודי לאותו סוג בשר, חיתוך הבשר בעובי המתאים ועוד.

קייטרינג בשרי לחתונה
חתונה היא אחד מסוגי האירועים הנפוצים ביותר. כאשר מדברים על קייטרינג בשרי לאירועים קטנים ככל הנראה מתכוונים לחתונה של כמה עשרות מוזמנים ומטה. באירועים מסוג זה מומלץ לשלב 2 סוגי בשר כמנות עיקריות ועוד תחליף אחד או שניים לסוגי הבשר. כמו כן ניתן להוסיף מנות ראשונות ממגוון סוגים (חלקן בשריות וחלקן לא), תוספות, סלטים, קינוחים ועוד. כאשר מדובר בחתונה אין ספק כי האוכל הוא זה המשפיע על שביעות רצונם של האורחים שלכם ורבים מהם מצפים לאוכל טוב באירוע שלכם וסביר להניח שיגיעו רעבים. מכאן שכדאי שיצאו שבעי רצון בכל מה שקשור לתפריט באירוע שלכם ומכאן שקייטרינג בשרי של מאסטר מיט יהיה המתאים ביותר במקרה כזה.

קייטרינג בשרי לבר/בת מצווה
בר/בת מצווה הוא אירוע חשוב מאוד והילדים שלכם כבר הופכים לבוגרים לכל דבר. בגיל הזה לרוב יש להם דרישות ורצונות גם לגבי איך הולך להתנהל האירוע שלהם. סביר להניח שהקהל המרכזי באירוע יהיו בני נוער, חבריהם של ילדיכם וילדים ובני נוער מבני המשפחה המגיעים עם הוריהם לאירוע גם כן. גם במקרה כזה תפריט בשרי הוא מתאים אך צריך להתאים את עיקר התפריט עבור הילדים. בעוד הילדים פחות עשויים להתחבר לאנטריקוט מיושן או אסאדו הם עשויים יותר לאהוב שניצלים, פרגיות, נקניקיות ועוד. כמובן שאין לזנוח לגמרי את ההורים כיוון שגם הם הולכים להיות נוכחים באירוע ומומלץ לשלב מנה עיקרית המתאימה גם עבורם.

קייטרינג בשרי לאירועי חברה וימי גיבוש בשטח
סוג נוסף של אירוע נפוץ מאוד בישראל ובעולם הוא ימי גיבוש ואירועי חברה הנערכים בשטח. במקרה כזה על החברה לדאוג לאוכל וסביר להניח שהיא תרצה להזמין קייטרינג אותו תוכל החברה לקחת עמה אל השטח, לעצור היכן שיהיה נוח ולפתוח שולחן. במידה והחברה תרצה לפלפל מעט את האירוע ולהציע אטרקציה מיוחדת עבור העובדים שלה ניתן להזמין גם גרילמן מקצועי לשטח, שיגיע עם כל הציוד המקצועי הנדרש, עם חומרי הגלם, תבלינים, תוספות, שתייה וכל מה שצריך לשטח, באמצעות רכבים מיוחדים להובלת מזון בקירור/חימום בהתאם לסוג חומר הגלם. הגרילמן יכין את הבשרים בשטח כחלק מחוויית הגיבוש שאתם מספקים לעובדים שלכם מה שעשוי לשדרג את האירוע שלכם משמעותית.

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה